Redfall

Redfall

۱۰ | ۹
به زودی در جی‌باز
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Redfall یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص جهان باز است که دارای حالت های تک نفره و چند نفره مشترک است. بازیکنان می‌توانند از میان چهار شخصیت قابل بازی - هر کدام با پس‌زمینه‌ها و ابزارهای منحصربه‌فرد - برای مبارزه با خون‌آشام‌ها یکی از این شخصیت ها را انتخاب کنند. داستان بازی در شهر جزیره ای خیالی Redfall، ماساچوست، ایالات متحده اتفاق می افتد. پس از یک آزمایش علمی ناموفق، لژیونی از خون آشام ها به شهر منزوی از جهان خارج حمله کردند. در Redfall ، بازیکنان باید از میان 4 بازمانده : مخترع جانورشناس، دیویندر کراسلی، دانش‌آموز لیلا الیسون، مهندس رمی دلا رزا، و تک تیرانداز کهنه‌کار نیروهای ویژه ارتش آمریکا و اپراتور سابق شرکت نظامی خصوصی Bellwether Security Jacob Boyer- را انتخاب کنند. 

 

شهر جزیره ای Redfall به طور مخفیانه قربانی هجوم گروهی از خون آشام ها می شود، اما به سرعت تبدیل به یک تهاجم تمام عیار می شود زیرا خون آشام آشکارا در خیابان ها ها شروع به بلعیدن مردم Redfall می کنند. برخی از مردم شهر، از جمله چهار شکارچی خون‌آشام، سعی می‌کنند با قایق از شهر فرار کنند، اما خون‌آشام‌ها شهر را طلسم کرده اند و دیواری در اطراف جزیره ایجاد کرده اند تا جمعیت بازمانده Redfall  را به دام بیاندازند. شکارچیان خون آشام به شهر باز می گردند و ایستگاه آتش نشانی محلی را آزاد می کنند و آن را به مقر خود و پناهگاهی امن برای بازماندگان تبدیل می کنند. سپس آنها شروع به پیشروی به داخل شهر می کنند تا خون آشام ها را بکشند.

 

در نهایت، آنها متوجه می شوند که خون آشام ها توسط دکتر پیتر ادیسون، دانشمند Aevum Therapeutics که یک آزمایشگاه در جزیره دارد، ایجاد شده اند. آدیسون از یک روش آزمایشی برای تبدیل شدن به خدای خون آشام ها استفاده کرد و شروع به گسترش خون آشام در سراسر جزیره نمود. با بررسی خانه “Hollow Man”، شکارچیان خون‌آشام با وحشت متوجه می‌شوند که “Hollow Man” روی دختر خود آزمایش کرده و سعی می‌کند بیماری او را درمان کند. آن‌ها سپس از پخش‌های رادیویی و پژواک‌های روانی “Hollow Man” برای ردیابی او به لانه‌اش استفاده می‌کنند، جایی که او را می‌کشند. با مرگ “Hollow Man”، رادیوهای جزیره دوباره شروع به کار می کنند و به شکارچیان خون آشام اجازه می دهند با دیگر بازماندگان جزیره تماس بگیرند.

 

شکارچیان خون آشام صدای پریشان را از مرکز دریانوردی Redfall  می شنوند و به سمت آزادسازی آن می روند و آن را به دومین پناهگاه بازمانده خود تبدیل می کنند. در آنجا متوجه می شوند که “Hollow Man” تنها خدای خون آشام جزیره نیست و دو نفر دیگر به نام Bloody Tom و Miss Whisper در این منطقه حضور دارند. آنها یک پایگاه امنیتی Bellwether را بررسی می کنند و هویت Bloody Tom و Miss Whisper را به عنوان توماس کیلدر و آلیس یانگ، که همچنین محققین سابق Aevum بودند، کشف می کنند. آنها فضاهای روانی Bloody Tom و Miss Whisper را بررسی می کنند تا به گذشته آنها پی ببرند و متوجه می شوند که Bloody Tom پدر بیمار خود را رها کرده تا بمیرد تا بتواند روی تحقیقات خود تمرکز کند در حالی که Miss Whisper روی بیماران خود آزمایش می کرد. شکارچیان خون آشام هر دو خدای خون آشام را تا لانه هایشان ردیابی می کنند و آنها را از بین می برند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-8400 @ 2.80GHz | AMD Ryzen 5 1600 Intel Core i7-9700K @ 3.60GHz | AMD Ryzen 7 2700X
حافظه 16 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1070 (6GB) / AMD Radeon RX 580 (6GB) NVIDIA GeForce RTX 2080 (8GB) / AMD Radeon RX 5700 (8GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 100 GB

Redfall

تاریخ انتشار: به زودی
Arkane Studios
Bethesda Softworks
+18
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

AmiR_ShadoW نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۷ گزارش

وقت بخیر. این بازی با توجه به اینکه همیشه نیاز به آنلاین بودن داره ، امکان اضافه شدن به جی باز رو داره یا خیر؟

پاسخ اپراتور (۱۷ مهر ۱۴۰۲)
سلام هنوز وقت نزاشتیم ولی فکر نمیکنم شدنی باشه
ارسال پاسخ